Adecco Contact Center Solutions

Stuur ons je CV door.  Adecco coacht talent in telefonisch onthaal en klantencontact. 

Als klantencontact medewerker, bepaal jij samen met het bedrijf de ‘customer experience’ van de klanten.  Klanten verwachten dat jij perfect kan inspelen op hun signalen, behoeften en problemen. Hou jij ervan om klanten te helpen en bij te staan? Kom dan eens praten bij Adecco. Want jouw toegevoegde waarde kunnen wij zeker en vast gebruiken!
Adecco rekruteert voor diverse afdelingen (ticketing, bestellijn, helpdesk, marketing, boekhouding,  ) van onze nationaal en internationaal gerenommeerde klanten.

Een kleine greep uit ons klantenbestand

Sitel, IPG GROUP, Call-IT, Harte-Hanks, Telenet, EBOS, Lidl, Altea, Ima Benelux, Mobistar, Vanden Borre, Dow, Jetair, 24+, Euphony …

Wie zoeken we?

Klantencontactmedewerkers werken in diverse sectoren, afdelingen en niveaus

Inbound (de klanten bellen jou):
Hotline, Informatie verstrekken, Ticketing, Reservatielijn, Abonnementbeheer, Medische wachtdienst, Agendabeheer, Telefonische permanentie, Pechverleningdienst, Reisbureau agent, Opnemen bestellingen, Customer Service, Klachten behandeling, Helpdesk 1ste lijn, Technische helpdesk,  …

Outbound (jij belt de klanten):
Data Cleaning, Profiling, Telemarketing, Enquêtes afnemen, Onderzoek, Uitnodigen relaties, Opvolgen mailings en events, Lead generation / Qualification, Teleprospectie, Afspraken maken, Televerkoop, Opvolging debiteuren …

Backoffice & Fullfiment (je hebt telefonisch geen rechtstreeks contact met klanten)
Mail handling, order input, E-mailings, Aanmaken accounts, …

Blended
In een ‘Blended’ job, combineer je zowel inbound als outbound als backoffice.

Leidinggevend
Teamleader, Teamcoach, Trainingcoach, Supervisor, Operations Manager, Implementation Manager, Sales Manager, …


Stuur ons je CV door


Naast tewerkstelling biedt Adecco jou nog andere voordelen

  • Adecco werkt samen met jou aan een gevarieerde carrière. 
  • Je doet ervaring op in verschillende delen van de sector. Interessant voor je ontwikkeling en voor je cv! 
  • Voor persoonlijke begeleiding en loopbaanadvies kan je altijd terecht bij je Adecco-consulent. 
  •  Vergeet alle administratieve rompslomp. Loonbrieven, mutualiteit, pensioen: wij regelen alles voor jou.
  • Maak kennis met de dynamische wereld van Contact Centers en vind jouw job via Adecco.

     

Tijdelijke of vaste job?

Voor sommige jobs is onmiddellijk vaste aanwerving voorzien.  Maar wist je dat 4 op 10 uitzendkrachten vast werk vinden na afloop van de uitzendopdracht, waarvan 60% in het bedrijf waar ze als uitzendkracht tewerkgesteld waren?* Uitzendarbeid is vaak de ideale manier om een bedrijf en een job te leren kennen vooraleer je vast voor een bedrijf of organisatie gaat werken. Bij heel wat interimjobs (met “optie vast”) is de definitieve aanwerving – na een geslaagde interimperiode - trouwens van in het begin al voorzien.

* Bron: studie van Idea Consult in opdrcaht van Federgon (2009)


 

Adecco coacht talent in telefonisch onthaal en klantencontact

Een topsporter, hoe talentvol ook, staat nergens zonder een geschikte coach, die weet hoe hij zijn pupil naar de overwinning moet voeren.

Ook bij de zoektocht naar een job, leidt een goede coaching tot het beste resultaat. Dat is dan ook wat we jou bieden: we begeleiden jou met tips, we houden je op de hoogte bij de behandeling van je kandidatuur, we volgen op wat jij van je job vindt en we bekijken samen met jou de volgende stappen in je loopbaan. Zo werken we samen met jou aan de meest geschikte job, een job waarin jij je goed voelt en je talenten ten volle kunt ontplooien.


Stuur ons je CV door



 

Job Shops

Op regelmatige basis organiseren we rekruteringsessies en Job Shops.  Tijdens deze evenementen ontvang je alle informatie over de openstaande vacatures en sollicitatieprocedures en beslis je zelf voor welke functies je in aanmerking wenst te komen. Uiteraard kan je op begeleiding en advies van onze gekwalificeerde Adecco medewerkers rekenen.