Welzijn op het werk

 

Het welzijn op het werk van uw huishoudhulp wordt ook bevorderd door goede communicatie

Het is belangrijk om uw huishoudhulp op tijd te verwittigen van om het even welke aanpassing van uurrooster, zodat ze zich kan organiseren.

Ons contract voorziet een specifieke clausule waarin u gevraagd wordt om uw Adecco-kantoor op de hoogte te brengen van elke wijziging en/of annulering van prestatie, en dit minstens 10 dagen op voorhand. In geval van annulering binnen een kortere termijn verzoeken wij u ook ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Dit biedt ons immers de mogelijkheid om eventueel samen met u en uw huishoudhulp een oplossing te zoeken en zo alle frustratie te vermijden.

Adecco heeft tools ontwikkeld om u te helpen om ons deze informatie mee te delen, zoals een jaarlijkse verlofplanning.

Daarop ziet u ook de 10 wettelijke feestdagen in België waarop uw huishoudhulp niet mag werken.

De communicatie tussen u en uw huishoudhulp: eenvoudig en efficiënt!

Hebt u uitzonderlijke taken door te geven? Hebt u niet de gelegenheid om uw huishoudhulp te ontmoeten tegen de volgende prestatie? Uw huishoudhulp heeft producten en materiaal nodig en weet niet hoe ze dit kan laten weten aan u?

Vereenvoudig de communicatie met uw huishoudhulp via ons 'Dienstencheque communicatieschrift'. Dit bevat een lijst van taken die bij u thuis moeten worden verricht, maar ook gedetailleerde pagina's per prestatiedatum met vermelding van de eventuele uitzonderlijke taken, het aantal overhandigde dienstencheques of de lijst van producten die de gebruiker moet kopen. Bovendien staat in dit schrift uiteenlopende nuttige informatie, zoals uw contactpersoon bij Adecco en nummers in geval van nood. Beschikt u nog niet over dit instrument? Aarzel niet om contact op te nemen met uw Adecco-kantoor! Wij bezorgen het u zo snel mogelijk kosteloos.

Doe een beroep op een professionele hulp in de huishouding

Aanvraag huishoudhulp


Vakantieplanner
Feestdagen