Reglement Bring a Friend Actie

 

Vanaf 15 juni 2015 lanceren we onze Bring a Friend-actie (BAF-actie), waarbij Adecco Home Services (AHS) haar klanten wenst te belonen als zij iemand van hun vrienden, familie, buren of kennissen kunnen overtuigen om met een huishoudhulp van Adecco Home Services te werken.

Wat kunt u hiermee winnen ?

Per aangebrachte klant ontvangt u 2 bioscooptickets, van zodra de aangebrachte klant 30 uren met een huishoudhulp van Adecco Home Services heeft gewerkt.

Hoe een aanvraag in het kader van de BAF-actie doorgeven?

U kan uw aanvraag doen via het Bring a Friend formulier.
De BAF-actie loopt tot en met 31 december 2015. We danken u alvast voor de medewerking.

Voorwaarden:

  1. De Bring a Friend-actie (‘BAF-actie’) is een initiatief van Adecco Home Services NV (‘AHS’), met maatschappelijke zetel te 1702 Groot-Bijgaarden, Noordkustlaan 16B, KBO nr. 0467.264.242. Deze actie heeft tot doel om AHS haar bestaande klanten (‘deelnemer’) te belonen indien ze nieuwe klant aanbrengen (‘aangebrachte klant’). Deze is actie is enkel geldig in België en is niet-cumuleerbaar met andere acties of promoties van AHS.
  2. De BAF-aanvragen zullen door AHS prioritair behandeld worden. AHS behoudt zich het recht voor om bepaalde aanvragen niet in te vullen, bijvoorbeeld, zonder limitatief te zijn, als de aangebrachte klant niet akkoord zou gaan met onze contractuele voorwaarden, indien de aangebrachte klant op een moeilijke bereikbare plaats woont, indien er misbruik plaatsvindt, etc.
  3. Een deelnemer kan meerdere klanten aanbrengen, maar het aantal is beperkt tot 10 en tot maximaal 2 filmtickets per aangebrachte klant.
  4. De beloning bestaat uit twee bioscooptickets Kinepolis. Van zodra de 30 uren prestatie ( en dit ten laatste op 31/03/2016 ) door een huishoudhulp van AHS bij een aangebrachte klant bereikt zijn, sturen we de bioscooptickets per post op naar de deelnemer.
  5. De BAF-actie start op 1 juli 2015 en eindigt op 31 december 2015 om 23u59. Iedere laattijdige aanvraag is ongeldig.
  6. De deelnemer garandeert aan AHS dat hij/zij de ondubbelzinnige toestemming heeft verkregen van de aangebrachte klant om zijn/haar gegevens door te geven aan AHS. De persoonsgegevens die AHS ontvangt, zullen worden verwerkt in overeenstemming met het doel van de BAF-actie, of voor direct marketing doeleinden, waartegen de deelnemer of de aangebrachte klant zich kunnen verzetten. Ze kunnen tevens de verbetering of de verwijdering van hun gegevens vragen met kopie van hun identiteitskaart door contact op te nemen met AHS per brief (t.a.v. Adecco Home Services, Noordkustlaan 16B, 1702 Groot-Bijgaarden).
  7. Door deelname aan de BAF-actie stemt de deelnemer automatisch in met de voorwaarden van de BAF-actie.