Elektronische dienstencheques

 

Voordelen:

  • U hoeft niet keer op keer dienstencheques in te vullen en klaar te leggen
  • Uw voorraad cheques wordt de dag zelf na ontvangst van de betaling aangevuld
  • Gedaan met dienstencheques die niet (tijdig) aankomen in de brievenbus, verlies of diefstal.

Waarover dient u te beschikken?

Een telefoontoestel en bij voorkeur een computer met internetverbinding.

Hoe werkt het?

  1. De huishoudhulp ontvangt van Adecco een kaart met persoonlijke code en belt - telkens aan het einde van de prestaties - van het telefoontoestel naar een gratis 0800-nummer. Hij / zij geeft onder meer het aantal gepresteerde uren door. 
  2. Tot 9 werkdagen na de prestaties, kan u  deze - telefonisch of via computer - bevestigen. Na deze periode worden de uren automatisch gevalideerd. 
  3. Zijn de door de huishoudhulp ingegeven uren niet correct, dan kunt u deze gedurende 9 werkdagen corrigeren.

Interesse in elektronische dienstencheques?

U bent nog niet geregistreerd?
U kan dit doen op www.dienstencheques-rva.be. Tijdens de inschrijving kiest u voor elektronische dienstencheques.

U bent reeds gerigistreerd?

Via internet:

Hier kunt u 'uw profiel aanpassen' in uw persoonlijke zone en opteren voor 'elektronische dienstencheques'.

Als u nog geen login en paswoord hebt om toegang te hebben tot uw account, dan kunt u eveneens hier vragen om een account aan te maken. Hiervoor vult u gewoon uw Sodexo-gebruikersnummer in, het nummer van een dienstencheque die u in uw bezit hebt en uw e-mailadres.

Per post:

U kunt het formulier 'Gegevenswijziging' invullen en opsturen naar Sodexo.

Aarzel niet om contact op te nemen met uw Adecco-kantoor voor verdere inlichtingen en om uw profielwijziging te melden. Uw huishoudhulp zal immers gewaarschuwd moeten worden en in het bezit moeten zijn van haar persoonlijke codes om haar prestaties te kunnen registreren.